Take Time to Create



zondag 22 mei 2016

Bankhangen

Mijn dochter is geen uitslaper. Maar in het weekend s'ochtends lekker wat langer op de bank hangen vindt ze wel fijn. Deze foto maakte ik toen ze het zich gemakkelijk had gemaakt met haar mobieltje.




Toen ik er mee wilde stoppen omdat het nu toch echt tijd werd om naar bed te gaan, wilde ik nog even snel het laatste woordje 'awesome' om mijn layout plakken. Deze viel met de lijmkant naar beneden op mijn pagina en liet een mooie vlek achter. Grrrrrrrr....... Nu ben ik met mezelf in overleg of ik het zo laat of dat ik hem overnieuw ga maken......

Fijne zondag nog!

Xx Sonja


2 opmerkingen:

  1. Leuk al die strookjes! En lekker zo'n huiselijke foto, de dagelijkse dingen scrappen is toch leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je lo is weer super sonja . Dus bij jou gaat er ook wel eens wat fout met scrappen. Haha bij mij ook hoor . Maar deze ziet er top uit

    BeantwoordenVerwijderen