Take Time to Create



woensdag 17 februari 2016

Hello

Een tweede layout gemaakt met o.a. materiaal uit de februari scrapkit van Oma Dee
Een oudere foto van mij en Sanne gebruikt toen Sanne nog baby was. Ik had toentertijd zoveel babyfoto's dat het zo moeilijk was om te kiezen welke ik zou gebruiken om te scrappen. Inmiddels zijn we acht jaar verder en nu kies ik alsnog foto's waar ik toen niet aan toe ben gekomen. Hartstikke leuk!


 
 
Zie dat de foto's allemaal een beetje anders van kleur zijn. Het papier is een beetje tussen roze en oranje in.                                                                                                                                            
 
Fijne woensdag nog!                                                                                                                        

    Xx Sonja
   

3 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n leuke layout! Je hebt de slag te pakken met dit pakket :-) Ik zie weer zoveel ideetjes, leuk :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja deze is ook helemaal gaaf . leuk soms is weinig juist mooi. Ik denk wel eens ik plak teveel op de layout maar dat vind ik eigenlijk het leukste om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja deze is ook helemaal gaaf . leuk soms is weinig juist mooi. Ik denk wel eens ik plak teveel op de layout maar dat vind ik eigenlijk het leukste om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen