Take Time to Create



zondag 12 oktober 2014

Spinnenweb

Vorige week liep ik s'ochtends door Lisse op weg naar een cliënt, toen ik op verschillende plekken prachtige spinnenwebben zag. De dauw erop gaf echt een supergaaf effect. Ik vond het zo mooi, dat ik gewoon móest stoppen om een paar foto's te maken.

Op het blog van Cards en Scrap is nu de uitdaging om een natuurfoto op je creatie te gebruiken. Daar kon ik mijn mooie spinnenwebfoto dus goed voor gebruiken!


 

 

 

Naast de natuurfoto moet je ook echte natuurmaterialen gebruiken. Dat vond ik best lastig. Uiteindelijk zijn het een paar gedroogde blaadjes van een boom geworden.

Als basis voor deze layout heb ik de oktobersketch van Scrap365 gebruikt, zodat ik met deze layout ook met deze challenge kan meedoen.


Fijn weekend!

Xx Sonja

12 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    wat een mooie la en foto echt van deze tijd. heerlijk de herfst de kleuren en natuurlijk de mooie spinnenwebben .
    leuke dat je meedoet met cards and scrap .
    groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi lootje heb je gemaakt en de foto is ook zo mooi hiervoor.
    Gezellig dat je meedoet met Cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is an awesome photo! Love the design and misting! Fabulous work!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie layout zo en die foto is echt heel mooi herfstig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die foto van het spinnenweb! Erg leuk dat je die gebruikt hebt voor je layout!
    Leuk dat je meedoet met de scrapuitdaging van C&S.
    Groetjes, Minke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi, Sonja!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    En we hopen dat je weer meedoet met de volgende uitdaging!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan Sonja, en een prachtige foto met de zon door het web! leuk dat je meegedaan hebt bij Cards and Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie foto super gaaf lootje
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie layout wat een geweldige foto! Leuk dat je meegedaan hebt bij Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sonja,
    Ik wil je even een mailtje sturen, maar kan je emailadres niet vinden.
    Wil jij mij even een mailtje sturen? tiniehoogvliet@hotmail.com
    Alvast bedankt!
    Groetjes Tinie
    Cards & Scrap

    BeantwoordenVerwijderen