Take Time to Create



zondag 15 juni 2014

Together

Eindelijk weer eens even tijd om een berichtje te plaatsen. Ben met meerdere dingen druk bezig geweest en nog bezig. Maar die kan ik nog niet laten zien, omdat degene voor wie ik het maak het nog moet krijgen ;-).
Maar goed, nu dus even iets anders. Had tussendoor zin om een layout te maken. Het is er een geworden met een foto van ons drietjes. Vind hem zelf erg vrolijk geworden.



Nog wat details



Ga ik nu weer snel verder met het project dat voor de 27ste af moet, want dan gaat mijn collega trouwen.

Fijne zondag!

Xx Sonja


6 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    je lo is weer erg leuk . leuke foto ik moet er daar ook eens meer van maken . wij hebben weinig fotos van ons drietjes .
    fijne vaderdag

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie LO, lekker strak en fris van kleur. Leuke foto ook van jullie drietjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simply beautiful! Love the family photo, layering, and colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig mooi lootje en leuke vrolijke kleurtjes ook.
    Pracht titel ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sonja! Wat een super leuke lo! (Ik hoorde dat je de knoop hebt doorgehakt.... )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie LO geworden en erg leuk met die vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen