Take Time to Create



zondag 1 december 2013

Lantaarn

Zag op internet een hele leuke lantaarn helemaal gemaakt van papier. Vond hem zo leuk dat ik mijn eigen versie heb gemaakt.




 

Voor de werkbeschrijving ga je naar stempeleinmaleins (klik op de link)

Je kunt hem als geschenkenbox gebruiken en er bijvoorbeeld chocolaatjes in doen. Het dakje is een dekseltje en kan eraf. Ik heb er een waxinelampje met een batterijtje ingedaan. Staat erg gezellig.

Het papier is van BoBunny The Avenues.

Xx Sonja

4 opmerkingen:

  1. Schitterend wat is dit mooi en deze staat nog steeds op mijn to do lijstje.
    Heel mooi die bloementoef met de klokken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Sonja!! Zou je met mij contact willen opnemen via mijn mail bij Scrapplezier? Ik wil graag iets aan je vragen! Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mail me maar op brigittascrap@live.nl Sonja. Dan heb ik direct jou mail en kan ik je mijn vraag stellen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf!!!!! Ik heb de site bezocht er staan echt leuke dingen op. x

    BeantwoordenVerwijderen