Take Time to Create



donderdag 7 november 2013

Een Tag als afleiding

Ik heb afgelopen dinsdag mijn ogen laten laseren en het herstel valt behoorlijk tegen. Ik heb aan één oog pijn en beiden ogen voelen alsof ze vol zitten met zand. De bedoeling is dat de irritatie na een aantal uur verdwenen is, maar bij mij duurt dat natuurlijk weer langer!! Heb ik weer!

Tot vandaag heb ik voornamelijk met mijn ogen dicht op de bank gelegen. Maar daar had ik vandaag geen zin meer in. Als afleiding heb ik dus een Tag gemaakt. Als ik opga in het scrappen dan voel ik mijn ogen minder.

Dit is het resultaat



Xx Sonja

2 opmerkingen:

  1. die is gaaf sonja echt mooi ik ga hem een keer liften heel leuk
    beterschap met je ogen en herstel ervan
    groet petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Petra. Leuk te horen dat je hem zo mooi vindt. Het idee van de klok in het midden heb ik ook ergens op internet gezien hoor. Ik hou je blog in de gaten voor jouw versie

      Verwijderen