Take Time to Create



vrijdag 11 januari 2013

12 Tags of 2013, Januari

Een scrapvriendin vroeg me mee te doen met de maandelijkse Challenge van Tim Holtz,
12 Tags of 2013. Hierbij maakt Tim Holtz elke maand een Tag als voorbeeld en is het de bedoeling dat je deze naar eigen interpretatie namaakt. Ik ben de uitdaging aangegaan en dit is mijn Tag van Januari 2013.

Tim's tag


mijn versie
 
De embossingfolder die Tim gebruikt heeft heb ik helaas niet. Ik heb de achtergrond gemaakt met een stempel en embossingpoeder. Geeft ook een mooi resultaat vind ik zelf  :)
Meer informatie over de 12 Tags of 2013 is te vinden op timholtz.com

Xx Sonja 

2 opmerkingen:

  1. Wat super leuk! !!!!!!
    Een hij is echt heel gaaf geworden!!!!

    Helemaal leuk! !

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je voor je enthousiaste reactie. Enneh.. ik denk dat ik ook verkocht ben hoor! Dat wordt elke maand een Tag maken :)

      Verwijderen